31 Maj - jag mår inte bra...

Jag mår verkligen inte bra. Varför ljuger man om att man mår bra ? är det bara för att slippa förklara ? Jag mår inte bra nånstans ! Ingenting går som jag vill. Jag har sånna magproblem att jag vill ligga och gråta någonstans... Varför svarar man alltid att man mår bra när man verkligen inte gör det ? Varför ljuger man ? Varför säger man bara inte sanningen ? Jag mår inte bra, men jag säger att jag mår bra i verkligheten för att slippa förklara för varenda person vad det är som händer i mitt liv. Vill bara vara hemma, ligga i soffan och vara för mig själv. Men det går inte, måste till skolan, måste göra alla prov, måste göra alla redovisningar, måste göra allt som jag ligger efter med eftersom jag varit hemma pågrund av mina smärtor i magen... Jag är hungrig, jag vill ha frukost, jag vill ha någonting som hjälper min mage att sluta krampa. Men det går inte, ingenting går ner. Det går ut lika fort som det kommer in... Jag mår verkligen inte bra, men har inte heller tid att sitta och förklara hur jag mår när jag måste iväg till skolan... Ni får ha det så bra, jag ska nog sätta mig och prata med skolsyster en stund idag.
hejdå
(HAHA detta får mig på bättre humör, kan inte sluta dö av garv, är inte min Nille gullig :D ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0