31 Maj - minute maid smoothie taste like shit.

hej sötnosar...
Usch för mig mage.
Jag mår verkligen inte bra just nu.
2 kokosbollar kan göra så mkt på en sån kort tiid... Jag vill veta vad det är för fel. Ingenting fungerar som det ska. Jag känner hur hungrig jag är, min mage kurrar men när jag går till köket får jag spy känslor, om jag bara kollar på nått så får jag rysningasr och känner mig svag ? Det låter jätte konstigt... Jag har fått nån äcklig smoothie som mamma tvingar i mig. Men den smakar som bajs... Men måste få ner den och jag mår ju inte illa av att titta på den även fast den smakar riktigt illa. Minute Maid Smoothie heter den tydligen. har inte ätit nått sen2 igår... Igår låg jag ju 2 timmar i fosterställning och led av magsmartor... Kom hem och gjorde toa besök. Sen efter det har jag inte kunnat äta någonting... Allting kommer i vågor, ibland kan jag tjocka i mig vad som helst, ibland kan jag inte få i mig någonting. Sitter och små smuttar lite på denna äckliga smoothie. Mamma har lovat att köpa mina ingredienser så jag kan göra mina egna smoothisar. Tror nämligen det kommer gå ner.
Har varit vaken sen klockan 6 eftersom jag vaknade av att jag mådde illa. Fast de är liksom inte spy må illa, utan mer mag må illa. Nej gud vad svårt det är att förklara hur jag känner...
Idag är det skola, 2 prov, sen ska jag stanna kvar för att fixa en massa saker. Bland annat i NO och i träslöjd.
Funderar på att dra ner och sola också eftersom jag ska bygga på brännan nu till skolavslutning...
Nej nu ska jag kolla runt lite och försöka trycka i mig den här äckliga saken...
blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0