4 Maj - bra och dåliga sidor.

Mina dåliga & bra sidor !
Bra;

  • Jag är väldigt envis. Ger nästan aldrig upp, om jag ger upp så är de för att jag märker att jag själv är den som har fel. Vilket jag tycker är väldigt bra !
  • Jag är omtänksam, bryr mig alltid om mina vänner. Ibland mer än vad jag bryr mig om mig själv.
  • Jag är riktigt trevlig när det är folk som är trevliga tillbaka.
  • Jag varken röker eller snusar. Dricker gör jag inte heller, kanske någon cider nångång om året om det ens räknas de får ni själva avgöra.
  • Jag är inte långsint, har väldigt lätt att förlåta vad personen än har gjort.
  • Jag har jätte kort temperament. Kan vara jätte arg ena stunden, sen fem minuter senare är jag glad igen. Behöver bara få ut ilskan så är jag done.
  • Jag bryr mig oftast inte vad folk säger, om de slänger skit på mig är de upp till dem. de tjänar ingenting på de för jag skrattar bara och fortsätter gå. Bara slöseri med tid att slänga skit fram och tillbaka.
  • Jag är väldigt ärlig. Säger nästan alltid vad jag tycker och tänker.
  • Har alltid starka åsikter och nästan allting, startar vi en diskution i klassrummet är jag nästan alltid med i den och ibland kan de sluta med att alla står och skriker... (A)
  • Jag är lättlärd, när jag väl vill lära mig någonting behöver jag bara kolla igenom de så är de klart !
  • Är inte med personer för att få status, spelar ingen roll om min kompis är Britney spears. Jag är med de jag trivs med, råkar de vara värsta kändisarna så bryr jag mig faktiskt inte.
  • jag är en väldigt öppen och social person, vilket kan klassas som både bra och dåligt !
  • Jag är en riktigt djurälskare, älskar alla djur (förutom kryp, de är inte djur för mig).
  • Jag är väldigt påhittig, kommer alltid på sjuka saker att göra. Tillexempel hoppa studsamatta vid en motorväg naken ? haha eller ta galna kort när jag springer runt i trosor och linne. Vissa älskar den personen jag är andra kollar bara snett. Men men jag är bara mig själv, galen eller inte sådan är jag och kommer föralltid att vara. Ändrar mig INTE för andra åsikter <3
Mina dåliga sidor;

  • Jag är envis. Det kan både vara posetivt och negativt. Ibland blir jag lite för envis att jag blir arg för att jag inte får som jag vill. Det är inte posetivt tillexempel.
  • Jag är en öppen person, det är faktiskt inte alltid så bra som det låter. Ibland öppnar jag mig för fort för en person och då vet man aldrig vart personen delar med sig av mina hemlisar till ?
  • Jag är ärlig, ibland kan min ärlighet såra en person även fast jag inte menat att göra det. Så jag lägger till det här för att visa att jag är ledsen alla gånger jag sagt något jag inte menat på det sättet !
  • Jag faller JÄTTE lätt för en kille, så typiskt mig. Känner jag mig älskad av personen och om han ser bra ut så pladask faller jag direkt för honom. SÅ typiskt mig haha !
  • Jag har världens humör svängningar haha, bergodalbanan <3
  • Jag vill oftast ha rätt, väldigt sellan jag erkänner att jag har fel.
  • Jag är väldigt busig av mig, vissa ser det som en rolig sak andra tar de som jobbigt. Själv älskar jag det, alla har barnet i sig och jag njuter bara av att vara ung och fortfarande få använda det !
Nu vet ni lite mer av mig, själv kommer jag inte på så mkt mer. NU ska jag vänta tills klockan blir nio så jag kan ringa tillbaka till den där bitchen eller till arkivet eller vad det nu var jag skulle ringa till. Klockan nio var det i allafall, puss och kram så länge sunshines <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0