4 Maj - lägger av med bloggen.

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska göra... Det värsta är nog att det här bara var en liten del. Om 3 veckor får jag resten. Jag är så grymt besviken. De bara sprutar ut tårar och jag skakar i hela kroppen. Jag ångrar att jag tog reda på sanningen. Trodde något bättre om dig men jag hade fel, precis som alltid. Kommer aldrig någonsin kunna förlåta dig den här gången. Jag skämms, jag vet inte vad jag ska göra...
Kommer sluta med bloggen ett tag mår inge bra alls.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: june

gumman ibland är sanningen så hemsk att man önskar att man inte visste men glöm inte att du har så många fina människor i ditt liv (din mamma, dina syskon,din moster, din mormor, farmor, vänner o oss:) som väger tyngre och vinner över allt. kramar

2010-05-04 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0