4 Maj - RESPEKT

FY fan vad irreterad jag är !
Kan man möta på en mer otrevligare käring i telefonen ?
jag ber snällt om det jag söker och hon typ fnyser tillbaka att jag ska ringa vid nio till arkivet.
Jag må vara ung men har precis lika mkt rätt att fråga efter en sådan sak.
Personalen som jobbar ska vara trevliga emot sina kunder och visa lite med känsla eller hänsyn.
Får din chef reda på att du är fett otrevlig i telefon kan jag garantera att du får sparken.
Och tro mig, jag skulle inte ångra en enda sekund till att ringa till din chef !
Är de något jag hatar så är det otrevliga människor.
Finns flera tillfällen jag gått fram och frågat vad fan människan problem är.
Alla i min omgivning blir alltid lika förvånade.
Jag kanske inte alltid verkar vara den där "bad girl" typen.
Men när någon passerar min gräns då säger jag ifrån.
Ibland trevligt ibland riktigt otrevligt.
Beror på !
Någon som tycker att jag har fel ?
Eller ska personalen ha lite jävla respekt emot sina kunder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0