12 Maj - långhelg

Hej allihoppa !
Sitter hemma hos mormor och tar de lungt med en påse chips, tjockis jag är ! men jag har faktiskt slutat äta godis så deså ! äter endast glass och nu var det ett mirakel haha !
Det är så skönt att komma hit, bara ta det lungt och pussas med alla hundar!
Sitter och funderar lite på en massa olika saker. Som tillexempel, vissa har sett mig och Sara hångla. Vissa tror vi är lesbiska för att vi kan ställa oss i doggy ställning och spanka varandra, men vi gör de för skojjs skull. Vi är galna och gör galna saker, jag älskar henne något enormt. Hon och jag har haft våra dagar, skiter i hur hon ser ut eller hur hon beter sig. Hon kommer alltid att vara min Barbie ! Jag älskar henne för den hon är och vill aldrig att hon ska ändra på sig, för då är hon inte min fjortis längre. Samma sak med Terese och Rebecca. De får inte bli någon annan. jag älskar er precis så som ni är, det är så ni för alltid kommer att vara i mina ögon.
Aja för inte göra detta inlägg till ett sånt där pluttninuttit så nu ska jag berätta om dagen !
Kom i tid, hade två prov först i engelska sen i matte ! Båda gick skit bra hoppas på VG i matten nu.. I HOPE <3
Sen åkte jag hem packade om och åkte till mormor. Somnade på bussen haha så jäkla typiskt !
Är arg på pappa också.
Jag ville sova hos dem i morron för då får jag närmare till stallet. Men så är de inte hemma, fine då kan jag sova där själv ? men får tydligen inte sova där av pappa då blir jag arg för jag har precis lika mycket rätt att vara hos pappa precis när jag vill som alla andra i den familjen. Vill inte bli behandlad som en främling, de är mit hem också ! Jag ska ha nycklar dit så är det bara. Fan sjukt att ja inte får vara hos min pappa när jag känner för det ?
Aja orkar inte irretera upp mej på små hack, ska njuta av mitt underbara liv och hångla med mina hundar höhö <3
puss på er sötnosar

ni ser datum och tid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0