19 Maj - skolmaten = stort minus

Hej sunshines <3
Dagen har vell gått fort (skoldagen är inte slut men dåra men men),vi gjorde nått bröd på hemkunskapen  sen har dagen bara flytit på. Vart dock ett slagsmål idag, haha vapen och grejer var inblandade. jag stod bara och skrattade åt hur patetiska vissa människor är, liksom slå sönder varandras käkar bara för att de bråkade om vem som är biffigast ? Suck...  killar ?...
Aja fick springa hem efter matten eftersom det var något konstigt i skolmaten... Fick magkramper och mådde illa så jag skyndade mig hemmåt. Nu sitter jag här med kramper, ska nog lägga mej och kolla på film. Men de är så tråkigt att ligga hemma när det är sånt fint väder ute... Finns inte så mycket att göra, ska ringa mamma och kolla om hon kan föra över pengar på kortet så jag kan handla glass eller nått till stackars mig.
jävla Niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0