1 November - veckans planer

Hej igen sötnosar !
Jag vet att ja inte skulle ha bloggat idag men en sak gjorde precis hela min dag så jag är sådär lycklig igen ! Sen har jag en skön vecka framför mig så vad kan inte bli bättre liksom ??
I morron ska jag åka hem till Sebbe för att prata allmänt, efter de skulle jag förmodligen på en prommenad med timmy, om vi inte nu tar de innan vi får se, sen ska jag åka och lämna min älskling... Loca alltså. efter de blir de en hemma mys kväll.
Onsdag; ska jag rida i värsta fall kommer jag få rida alldeles ensam... Hoppas på att Sara följer med.
Torsdag; ska ÄNTLIGEN få träffa Kim ! Vi kanske ska åka till Terese & Tobbes nya lägenhet och kolla lite.
Fredag; Inga planer än
Lördag; maskerdfest och kommer förmodligen sova kvar där
Söndag; vill inte ens veta hur jag mår denna söndag, hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0