10 November - i skolan

Hej sötnosar !!
Jag ville bara säga hej till er och ja inte så mycket mer. Just nu sitter jag i skolan och försöker skriva en fakta text om självaste landet Zambia. Tania ville så gärna att ja skulle skriva hennes namn så varsegod kortis du får nu vara med i min berömda blogg, haha !!! Nej nu ska jag fortsätta att skriva mitt arbete här, finns inge tråkigare än att läsa om ett land's klimat eller ekonomi.. Kom igen jag har ett liv ?
Hinner nog inte blogga nå mera idag eftersom min lillasyster fyller år och ska ha som ett litet wannabe kalas hemma, Så efter den här lektionen som slutar vid halv fyra tiden så måste ja springa hem oh baka lite kladdkaka och kokosbollar, yummie !! Sen kommer de några inom familjen, ååh hoppas att ja också får presenter (A) Fick även en choklad kalender utav mamma igår, naw ibland känner jag mig fortfarande som ett barn !!
I morron är de skola och prov och så ska ja nog hitta på nått på eftermiddagen och på fredag måste jag hem snabbt efter skolan för att jag ska iväg på ett viktigt möte på östermalm. Lördagen ska jag iväg och ska även försöka hinna träffa en gammal killkompis !! Kommer sova kvar där till söndagen sen på söndagen ska jag ut och tävla med hundarna. Thats it !
Nej nu måste ja börja arbeta igen innan min lärare blir förbannad. hehe hopppas hon inte läser min blogg nu bara, ni får vell ha det så bra så länge för det är precis det jag tänker ha !

Visste ni att livslängden i Zambia bara är 38 år ? Alltså skulle de flesta föräldrarna vara borta just nu, skum tanke. Och victoriafallen ligger mellan gränsen av Zambia och Zambiwe de är världens största vattenfall, de är hela 1,6 km brett och 105 meter högt !! Haha nu fick ni veta lite fakta om ett nytt land, härligt härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0