12 November - äntligen lite vila

God kväll allesammans !!
Jahapp vad gör man en fredag kväll ? Jo jag sitter hemma och tar de lungt. Har varit på möte i Stureplan och stekt lite, Haha nej jag skojjar bara lite mer er ;) Hade i alla fall jätte trevligt gick till ett Café och tog en fika. Pratade om en massa saker och detta kommer bli grymt hoppas jag ! Mötet på gick kanske 3 timmar men det var verkligen jätte trevligt så de gjorde inte så mycket ! Nu är jag i alla fall hemma och ska nog bara ta det lungt. I morron åker jag till mormor och en barndomsvän bor där så kanske ska hälsa på honom men får se om jag orkar. Så på söndag åker jag bort från Stockholm och tävlar. Får se när jag kommer hem !
Nej nu ska jag nog lägga mig och spela eller nått....
Är heelt slut i kroppen efter denna stressade vecka. Skönt med helg.
Hahaha ett helt vanligt samtal mellan mig och Kim...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0