13 November - allting är bullshit

Jätte lyckat missade sista bussen... Så nu finns de inga bussaar rätt ut till ön utan bara till färjan...
 Det är verkligen inte min dag idag. Är så trött på allting som har med allt att göra. Trött på alla falska personer, trött på allt som har med kärlek att göra. Jag orkar inte mer. Jag säger som jag alltid har sagt, det enda killar är bra på är att få en att börja gråta, men säg mig, vem bryr sig liksom ?

Det är för mycket problem det är för mycket tårar och snark kommer sveken. Lika bra att dra sig undan redan nu ? Jag menar de är alltid såhär de blir och jag klarar inte av det ännu en gång.. Så jag tror faktiskt att jag har gjort mittt... Även fast jag inte hoppas på de.. Men som sagt man vet aldriv vad framtiden har att erbjuda. Just nu tänker jag skita i allting och bara sattsa på mig själv ett tag. Det sista jag behöver just nu är er att tänka på. Jag må låta självisk men man måste ha kontroll över sitt egna liv innan man lägger sig i nån annans. sen när jag väl mått dåligt är de ingen som ställt upp för mig, så egentligen varför ska jag finnas för er ? Så allihoppa nu, under en ganska lång period. Räkna INTE med mig. tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0