16 November - kortfattat

Skulle precis skriva ett långt inlägg om vad som har hänt och så men jag gör de kortfattat istället.
Söndags fick ja åka in till sjukhuset och ligga med dropp för att få i mig lite näring i kroppen. Efter de har jag legat hemma typ (förutom när ja varit i skolan) och darraat och skakat i hela kroppen samt gråtit av ångest över allt möjligt. jätte konstigt jag vet. I morgon åker jag iväg ett tag och lämnar min dator hemma för att just slippa oroa mig över saker. jag behöver tänka på annat än all stress som jag har just nu. man kan säga att ja gick in i dörren... har börjat tänka annorlunda nu och behöver lite "time-for-me" ett tag nu. Så på söndag när jag kommer tillbaka åker jag och möter Mona på hennes cafe fikar lite så går vi på bio sen. Enkelt sådär men skönt. Nu ska ja vara social på msn, om de är några frågor eller nånting så svarar jag självklart. kommer nog kanske skriva en liten mer detaljerad text om vad som hänt och varför ja har ångest tankar och sånt men orkar inte med det just nu. har ätit mat idag en ordenklig tallrik med mat och de är ett jätte stort steg !! dock mår jag jätte illa just nu och skulle kunna spy ut allting när som helst. men får vell hoppas på att kroppen behåller lite energi och näring.
nej nu ska jag sluta. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0