17 November - hej igen

God morgon !
Sitter hemma just nu och väntar på att farmor ska ringa och säga att vi ska åka. Försöker få hit Kim en liten stund så ja får träffa honom, har inte gjort de på en och en halv vecka.. Om vi inte ses idag så kommer vi inte ses förns nästa vecka typ ? om nån av oss ens har tid... Att allting ska vara så komplicerat ?
Nej nu ska jag städa klart i rummet och försöka äta någonting litet lätt... måste få i mig nått innan ja sätter mig i bilen för 5-6 timmars bilfärd. Hoppas ni andra mår bra !

Jag skiter i hur jävla mycket skit du snackar om mig, jag står för den jag är, jag vet vem jag är, behöver inte din åsikt för dina ord åker ut lika fort som de åker in. Keep talking bitch, you only making me famous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0