2 November - Om min dag idag & I morron

Hellu !!!
idag var ja som sagt med bebbe en stund, sen åkte ja hem och mötte mammi vi drog till Willys och stor handlade plockade på mig en massa saker så som de brukar vara höhö. direkt när vi kom hem så åkte jag och lämnade Loca min lilla bebis... Fick sällskap av lilla Maria på bussen så de var skönt !! Dock på vägen hem fick ja vänta på en sen buss i 20 hela minuter. Men träffade en trevlig alkis som jag satt och pratade lite med och så hade jag Rebecca i telefonen. När ja kom hem ringde Diana och bad mig komma till mariatorget men ja var för lat för de så gick hem och drack en smoothie, pratade med Timmy i telefon en halvtimme om allt från himmel till jord, speciellt om vad tjejer ska ha för trosor, haha herregud sen ringde Kim och nu sitter jag här !
I morron ska ja ringa ett viktigt samtal och efter de möter jag Rebecca så åker vi tidigt till stallet och rider ! skönt behöver rensa lite tankar känner jag :) ändå gången jag känner mig levande och mänsklig är när ja faktiskt sitter på Loppans rygg... Tänkte berätta lite mer om de sen i morron meybe beyby. På torsdag ska ja äntligen få träffa min prins, var beredd på att bli dränkt med pussar och kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0