20 November - i paradiset

Farmor är så stolt för att hon köpt en LCD tv...
Kolla vad ja fick utav farmor, är hon inte underbar ?
Mina underbara dinusarie tofflor
Utanför mitt fönster
våra fina lador
vad blek man ser ut vid fönstret
cred till mig som äter !
strike a pose
alltid lika lycklig för att man kommit till frihetens land.
crazy bitch
Är de bara ja som tycker att ja är jätte gullig på bilden ?
Mina fina skor jag köpte 700 kronor :)
Åååh vad ja blir cross sugen när ja ser de här !
Ska nog önska mig en ny cross från pappa och att den ska vara rosa lackad, men en rosa hjälm soo me.
Jag heter Michelle och är ett ego.
Lilla leksaken
Där gömmer sig fyrhjulingen som ja inte vågade ta fram för att pappa inte var med... men sen så ringer pappa och frågar varför ja inte satt igång den.. SUCK.. dock var de för sent för att åka då. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0