22 November - hatar ångesten

Okej mina ångest tankar börjar komma tillbaka..
bara för små saker.. de är inte ett posetivt tecken..
Börjar redan darra i kroppen jag är trött på att jämt skriva deprimerande inlägg och sånt men vad ska jag göra ? bloggen handlar om mig, den handlar om hur jag mår... Och just nu är mitt humör riktigt svajigt... Jag måste fokusera på någonting.. jag måste göra de. SÄG DET BARA ? aaaaah blir galen på mig själv, och detta blev just ett jätte konstigt inlägg.. men jag måste få skriva av mig...
ska sätta mig en stund på balkongen ta djupa andetag och försöka tänka på annat. måste fokusera, fokusera på någonting bra, på någonting jag mår bra utav...
vad har jag som är bra ? vad mår jag bra av ? vad gör mig lycklig ? vad får mig att le ? vad får mig att vilja ? tänk posetivt... Tänk inte på det negativa för de är nog de misstaget vi människor gör, vi tänker på de vi saknar istället för de vi har. men egentligen har vi verkligen allt vi kan önska oss ?
JAAA de har vi.. nästan i alla fall.. allt utom lyckan. man kanske skulle vara lycklig utan alla dessa saker ? nej för mkt babbel och nu pratar jag med mig själv.
lugn lugn lugn lugn lugn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0