22 November - snabbis inlägg

Igår så mötte jag upp terese en stund vi kollade runt i affärer och pratade om en grej som kanske kommer att hända i vinter, skooj ! Så kom Kim och hämtade mig där. Så åkte vi lite ärenden hit och dit. Så slutade vi kvällen med en film och lite gos !
När ja kom hem somnade jag som en gris i sängen och idag så har jag varit i skolan hela dagen. I morron blir de sång lektion från halv 9 till 12, och efter de blir de prov och träffa Tania. Onsdag blir de läxförhör och redovisning och förmodligen träffa Elin. Så på torsdag är de gymnasie mässan hela dagen...
Men nu ska jag fortsätta med min pluggning, ni får ett tidinställt inlägg som kommer läggas upp lite senare !! Sen så i morgon kommer det nog ett lära känna mig lite bättre inlägg, aja ni kommer fatta jag börjr med ettan i morron ! Om jag hinner, ska försöka men kan inte lova någonting ! Ni förstår sen när ni ser det tidinstälda inlägget, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0