24 November - jag är grym

Har inte bloggat någonting idag eftersom dagen har varit åt helvete...
Började med att jag kom försent.. Sen har de flesta vell flytit på...
Men sista lektionen när vi redovisade och sen pratade med läraren så fick jag nått ryck och fick ur all ilska från kroppen. Det slutade väldigt illa och jag fick bara ett VG Som jag INTE är nöjd med. Kunde fått ett MVG men men så kan de gå... Efter den lektionen var jag ännu mer förbannad så jag började gråta men lilla Tani fick mig på bättre humör. När jag blir riktigt riktigt förbannad så börjar jag gråta haha vet faktiskt inte varför en vana bara. Så efter att jag varit riktigt otrevlig emot läraren och slänge massa skit och ja herregud vet inte riktigt vad jag sa till honom så lär jag nog få riktigt mycket skit i morgon.
När jag kom hem så bråkade jag lite med allt och alla här hemma, man ska ju faktiskt inte reta upp en tjej som redan är förbannad ? Så jag sprang ut och la mig i snön Hahah tro de eller ej med det hjälpte ! Köpte även en Ben & Jerry till mig så nu är jag nöjd och glad. Sen nu när jag går in på facebook ser jag att Nira (kims hund) har ett eget facebook konto vilket gjorde hela min dag började självklart asgarva... underhållande.
I morgon ska vi dra till den där gymnasie grejen dock ska jag ha på mig mina lårhöga klackar, säger bara staackars mina små söta fötter. Måste även försöka hinna rida på fredag för i morron ska ja kanske träffa kim och så måste ja skriva en argumenterande text. Jaa jusste en sak som är cred till mig !!!
Vi gjorde ju förra årets Nationella i svenska och vet ni vad ? JAG FICK VG ! haha höhö hehe så alla ni som säger att de är så svårt, ta er ;) eller nja de var ju bara 13 st som hade klarat de... Aja cred till mooi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0