27 November - killar alltså...

Niklas; flicka, vad tänker du när jag säger kåt ?
varför så dryg !
Michelle; vad jag tänker ?
Niklas; oj du svarar sötis, inte ofta ! bor du i fruängen nu ?
Michelle; Nope
Niklas; vart bor du då ?
Michelle; där jag alltid bott
Niklas; aha vart är de då, ja är inte så smart
Michelle; i skärholmen 2 busstationer från dig...
Niklas; Sällan ! Ska du till mig nu eller ? jag ska till fruängen och köpa pizza kan plocka upp dig på vägen ?
Michelle; är du full ?
Niklas; nej jag är snäll
Michelle; ovanligt.
Niklas; jag vet =(
Michelle; seriöst vad tror du egentligen Niklas, efter allt du har gjort ? Jag må vara ung men inte dum.
Niklas; sötis då ! vill du inte mysa med mig som förr i tiden ?
Michelle; Du är ingen seriös kille, du är ingen kille för mig. har ingen annledning till att träffa dig, du gjorde mig blind..
Niklas; Älskling ! Smsa när du är kåt, saknar dina sms ! Lovar att göra vad du vill nästa gång vi ses !!
Michelle; hahaha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0