27 November - poor me

God morgon eller nja så kan jag vell inte säga.
Somnade igår vid ett tiden men Kim ringde och väckte mig vid 2-3 tiden. Efter de så kunde jag inte somna om för jag mådde jätte illa och darrade i hela kroppen. men har sovit en liten stund nu.
Igår så åkte jag till Elin så satt vi och kollade på en film och åt lite mat. Men åkte hem rätt tidigt därifrån för att åka hem till Mona och kolla ännu en film hemma hos henne. drack Chai Latte åt lite chips och hade det jätte mysigt samtidigt som jag satt och bölade till filmen "Dear John". Kom hem vid tolv tiden ungefär.
Nu ska jag vila upp mig lite, tänkte gå ner i centrum ett tag och kolla på jeans med mammie och family känner mig fortfarande jätte konstig i kroppen vet inte riktigt vad som hände inatt men men så kan de gå.
Ikväll ska jag träffa Kim, vi ska tydligen ut med nya bilen och sladda runt.
Men nu måste jag göra mig i ordning, puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0