29 November - 2* Min första kärlek

Allting började med ett kallt jullov 2008. Jag hittade dig på msn och började prata med dig.. Allting började med att jag ställde dig tre frågor, kommer fortfarande ihåg frågorna men tänker inte säga dem här i bloggen haha. Det slutade med att vi låg och pratade i telefon heela kvällen tror vi pratade i 5 timmar ungefär. Jag piercade mig i naveln och jag minns att de första jag gjorde efter var att smsa dig. Två dagar därefter blev det nyår. jag firade mitt nyår med sara oh de var galet. Dagen efter vaknar jag av att jag har 20 sms av dig och minst lika många missade samtal, min telefon fungerade ju inte på nyår. Jag ringde upp dig och vi bestämde att vi skulle träffas. Jag och sara klädde på oss och gick ner emot ica eller vad de heter i Sandsborg. Vi går där och så säger sara "kolla vilken snygg kille michelle" precis då vänder han sig om och frågar "är det du som är michelle" vi skakar hand och bestämmer oss för att gå till ålderdomshemmet (där jag och sarat stått och hånglat dagen innan haha) i alla fall sara fick smälla lite raketer medans jag och han satt på en bänk och höll varandra i handen. Efter att vi suttit där ett tag så åkte vi vidare, till hans killkompis. Jag vet inte riktigt vad som hände dära men jag minns att jag hamnade hemma hos pappa sen och mådde jätte dåligt. Så vart jag jätte sjuk och sov i 1 dygn ungefär. Det var första gången vi träffades...
Efter de så började jag träffa dig flera gånger och vi blev atomatiskt tillsammans. Du gjorde mig så himla lycklig. Nästan varje söndag var vi på ditt jobb. Jag var med dig nästan varje dag. Skolkade hela dagarna för att få vara med dig. Jag gjorde allt för dig. När jag hade min namnsdag så gav du mig 5 navelpiercingar, på alla hjärtans dag fick jag choklad och en ros. Allting var parfekt mellan oss. Jag minns den gången vi var på dopet, alla gånger vi suttit vid matbordet med din mamma, jag minns alting. Men efter 6 månader med dig började du dricka, du började umgås med A och jag kände att du blev en helt annan person. Jag började då bli väldigt överbeskyddande, jag lät dig inte få vara dig längre. på våran 7 månaders dag gjorde du slut. Några dagar efter hade du direkt sex med A. Efter de har jag haft jätte svårt att lita på killar.
Det är synd de som hände men de var nog bäst så ! Båda har gått vidare. För er som undrar, ja vi har fortfarande kontakt men vi är endast vänner nu och det känns jätte skönt för han förstår verkligen mig, på ett sätt som ingen annan gör. Alla mina vänner vet hur mycket han betydde för mig, och hur mycket han betyder nu också. Han kommer alltid att vara min första kärlek han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag brukar träffa honom nångång då och då och prata lite. Det är verkligen synd att han förändrats så pass mycket han är en heelt annan person nu. Men men jag är glad för hans skull att han hittat en tjej som han älskar ! Det gör mig jätte glad faktiskt :) Här har ni lite bilder på mig och Sebbe, haha !
Dessa bilder är inte så gamla men njut i alla fall ! (OCH NEJ VI PUSSAS INTE PÅ SISTA BILDEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0