29 November - godnatt alla underbara !

Jag mår riktigt bra idag, det känns som en bra dag, allting känns - parfekt.
I morgon kommer allting att vara skit, det vet jag. Jag är besviken på mig själv, för att jag inte tar ansvaret som jag borde. Jag gör inte som jag ska, jag lägger det bakom mig och tror att jag kommer komma undan med det. Men i morron så kommer jag få tillbaka och kommer förmodligen att sänka mig själv så var förberädda för depp inlägg i morgon ! Jag vet att jag har gjort fel, jag vet att jag borde göra de istället för att sitta här och låtsas som om att de är synd om mig, men jag har inte ork för de ! Jag är så trött på sånt skit. Men den skiten får jag tillbaka i morgon. Aja nog snackat om de ! Ska inte deppa ihop nu, för ja kommer inte få skäll förns i morgon, så nu hoppar jag in i en "ta-hand-om-mig-själv" dusch ! åååh det behövs verkligen ! Ska verkligen skrubba igenom hela kroppen, smörja in mig med alla krämer och mitt ansikte ska verkligen få sina krämer ! ååh så härligt ! Jag ska fotta allt som jag använder sen också =)
Puss på er sötnosar ni är bäst och det vet ni !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0