29 November - om min helg

Hej igen !!
Nu är jag hemma som ni kanske ser haha ;) !
Åkte i alla fall iväg och träffade Camilla vi åt lite thai mat och pratade igenom en massa saker efter maten kollade vi på "Social Network" filmen var gryym ! Så nu får vi hoppas på att hon går hem och skaffar sig facebook haha !! Har precis pratat lite med Elin i telefonen var nog tvungen att förklara lite saker för henne om vad som händes i lördags när jag ringde till henne halft panik slagen. Men nu ska jag berätta lite om i helgen tänkte jag.
I lördags så vart jag så förbannad att jag gick och la mig tack vare en grej. men Kim kom och sov här vid 2 tiden ungefär sen vid 11 i morse kom Micke och hämtade oss. Vi sladdade runt lite i mickes bil vi hämtade Nira och så käkade de pizza. Så mötte vi upp Lukas också btw älskar hans färg på bilen ! Sen så gick jag och Kim hem till honom medans han jobbade med lite bilder så sov jag en liten stund. Efter de kom Micke och Lukas och hämtade oss så vi åkte och hämtade Kims bil. Så sladdade vi runt lite överallt och mötte upp Danne och Skuggan. ena gången när kim sladdade i rondellen så slog vi emot trottoaren så hela bilen hoppade till och jag fick lite panik där, dog bara en liten stund. Så körde han i massa snö vallar och så körde han på Lukas bil. För att förklara lite för er. Kim och hans killkompisar har köpt en varsin extra bil eller vad man ska kalla de för att sladda med och typ ta sönder i vinter, en lek bil helt enkelt. Så efter att vi åkt runt lite så åt de på Donken. Sen sladdade vi lite till och efter de körde Kim hem mig. och jag överlevde så CRED till moi ! Nu vet ni hur min helg har varit. Nu i veckan har jag jätte mycket planerat men får doock inte skriva det här i bloggen. Men ni överlever nog !
NU måste jag vara lite social nu, puss och kram skummbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0