3 November - städhjälp ? HAHA

Good morron !
Usch har drömt jätte konstiga drömmar inatt vaknade helt tårögd och ringde Kim. haha har tydligen skickat iväg sms till honom också där jag bett om ursäkt för nått ? aja jag är allt konstig när jag sover :)
Har städat hela lägenheten nu, plockat, damsugit och nu skurat !
Ska städa igenom mitt rum och klä på mig så ska ja trissa vidare till Tessan och hjälpa henne med städningen, guud vad duktig jag är eller hur :) Sen får jag se vad dagen har att erbjuda, synd att man inte var 18 då hade ja lätt gått till Nype ikväll för att retas meed Kim som ska jobba höhö i'm the bitch you know.
förresten !
Killar jag vill ni att ja ska komma och skura egen lägenhet ;) ?? 200 kr timman tack :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja eller hur, instämmer totalt.

2011-04-28 @ 12:31:22
URL: http://stadning-borlange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0