30 November - angående dagen

Hej igen !
Nej usch vilken dag det har varit idag. Jag vart lite osams med min lärare eller ja.. jag var irreterad rättare sagt så jag satte mig vid it cafet och pratade med CamCam och Jessica en timma tills jag upptäcker att jag missade halva biologin ! Det som är mitt favorit ämne, men kom andra halvan då vi pratade om spermier, eller ja genetik helt enkelt ! Jag ska ha ett VG minst i biologi that's it. Efter de hade vi prommenisse så pratade med Dreamboy och Mona, ni vet min bästa vän ? HAHA ! Så hade jag en väldigt lång diskution med mina svenska lärare angående en text som jag anser att jag borde fått fullpott på. Men men fick 2 och fullpott var 3. Men eftersom mina svenskaläraren är VÄLDIGT envisa så får man vell stå ut med det. Nu ska jag faktiskt ta oh städa igenom hela mitt rum, jag känner att det behövs. Så behöver jag leta efter lite sladdar bland annat laddaren till min Kamera. Så jag kan fotta mina krämer till er. I morgon ska jag försöka träffa Kim hade jag tänk om han kan såklart ! Så på Torsdag & Fredag har jag möten, ska även åka förbi stallet på fredagen för att hämta lite saker där. Ni får ha det så bra så länge puss & kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0