7 November - massa bilder

God morgon allesammans.
Jaa-ni.. Hur var kvällen igår egentligen ?
Om jag ska vara helt ärlig så var den sådär faktiskt. Riktigt trevligt folk så de är verkligen ett stort plus men dock så gick alla hem för tidigt och jag blev jätte trött vid 12 tiden så ja och Kim somnade vid 1-2 tiden nånstans. Jag var ju utklädd till katt som ni kanske ser och jätte fina Camme både sminkade och fixade mitt hår, jätte fint !!
Här får ni en massa bilder istället.
Terese, Micke, Isak, Elin & Linn
Tobbe & Kim
Tobbe och Jag, gulligt.
Så oskyldig jag ser ut ;)
Drack endast två sånna på festen :) Duktig jag är !
Elin sjunger sing star
Jag och Elin
Linn Elin Michelle
En Kim som försöker leka sexig ?
Inga kommentarer på dessa bilder tack.
HAHHAA nu kommer Kim döda mig ?
Mysan och en kille :)
Bajsigt
Isak tyckte om mina öron
Time to sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0