8 November - Kim's diet.

Hej alla Michelle lovers haha alltid lika kul att säga det :)
Har precis ätit lite pyttipanna, smaskigt.
Eftersom hemma hos Kim så får man ingen mat, han tycker att ja är för tjock så han försöker banta ner mig. Japp ja säger ju att han är dum emot mig ? SÅ alltså äter ja alltid innan eller efter ja har varit hos Kim eller ibland lyssnar jag på vad han säger och äter ingenting alls, är ja tjock ?
Nej nu ska ja borsta tänderna och börja röra mig emot honom.
jag åker faktiskt komunalt idag, för att jag är duktig.
Hoppas ni andra mår bra, eftersom jag lär få gå på Kim's diet...
Puss och kram skummbanan... (ååh banan skulle vara gott, men ja får säkert bara "äta" på en korv idag, suck)

Min vovvie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0