9 November - sjuk - igen

Go kväll allesammans.
Har inte bloggat någonting eftersom ja mår inte speciellt bra just nu...
Igår hände en grej som jag fortfarande mår dåligt över även fast de är löst eller vad man ska kalla det.
Sen nu känner jag hur hängig jag är, tror ja håller på att bli sjuk igen. Vilken jag verkligen inte har tid med eftersom jag har jätte mkt att hinna med och komma ikapp med i skolan... Hade också prov idag som gick åt helvete med pratade med läraren efter åt så de kändes lite bättre i alla fall... Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med min beställning så ja kan få göra min smoothie och senare gå och lägga mig. I morron händer en jävla massa saker, ååh jaag som är sjuk har verkligen ingen lust :( Sen är HELA helgen planerad också... fult upp hela tiden, de gillas inte... har absolut inte tid att vara sjuk.
nej nu ska ja fortsätta deppa... gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0