23 November - presentera mig själv

Jaanii... Nu ska jag alltså presentera mig själv hur nu det ska gå till. Egentligen ni känner vell mig ? Ni läser ju min blogg dagligen så... Aja nu ska jag göra de. hmm.. haha vet inte hur jag ska börja..
okejdå.. Jag är en 15 åring tjej i lejonets stjärntecken vid namn Michelle Andreé. Jag bor i ghettot just nu med min mamma men flyttar i alla fall till en lite bättre plats i Januari/Februari. Min pappa bor i Sandsborg som ligger vid gullmarsplan ungefär. Jag har sammalagt sex stycken syskon, dock inte hel syskon alla är halv. jag har ridit i hela mitt liv, min mormor har alltid haft häst så de är såklart en av mina hobbysar. Just nu har jag en medryttar häst som jag rider på en gång i veckan men har inte hunnit rida nu på ett tag.
jag går sista året i grundskolan och har nog lite för höga tankar om mig själv. Har jätte höga krav på mig själv också, så mitt liv är väldigt stressigt och jag gör nästan allting för att försöka hinna med allting som jag borde. Doock lyckas jag inte alltid och kommer oftast efter i skolan, men de går alltid att lösa med lite valpögon (skojar) som ni märker har jag en väldigt speciell humor. Jag har en väldigt seriös sida och en väldigt oseriös sida, vissa tar mig som mogen andra som omogen. Jag bryr mig inte speciellt mycket om folk tycker att jag är en barnunge för jag vet vem jag är... Mogen eller Omogen de spelar mig ingen roll så länge jag är mig själv och så länge jag mår bra är jag glad och nöjd.
På min fritid rider jag ju som sagt, pluggar gör jag också och umgås med mina vänner ! Så träffar man ju Kim då och då också. Det är många som undrar om jag och Kim är tillsammans, eller så kommer de flesta och frågar hur min pojkvän mår. Men jag och Kim är inte tillsammans vi är vänner och sen får man ju se vad som händer lite längre fram i tiden. Vi brukar åka bil, vara ute med hans hund, kolla film ja ni vet sånt där som man brukar göra, umgås helt enkelt.
efter nian kommer jag att ta ett sabbat år för att plugga distans som psykolog, alltså kommer jag plugga psykologi. Sammtidigt kommer jag uppfostra min hund. Året efter alltså de vill säga sommaren 2012 så börjar jag i mitt gymasium där jag även kommer läsa två extra matte samtidigt som jag pluggar psykologin 2 år till. Så för att förkorta de så kommer jag gå i 2 skolor sammtidigt, och plugga 2 extra matematik.  Jag älskar djur därför ska jag börja berga naturbruks gymnasium för de ger grunden till veterinär, om ja pluggar 2 extra mette så kan ja bli de som ja velat bli. Sen så vill jag även bli psykolog eftersom jag ääälskar att lösa problem.
ja nu vet ni lite mera om mig.. är de något mer så är de bara att fråga, jag är öppen för svar.
Här får ni även en hemsk bild på mig - gulligt-ehm... nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0