5 November - bilder från 2008

Alla bilder här är från 2008, kolla bara hur mkt jag förändrades under de året, grymt ju.
Orange hårig, blond, sönder blonderad, svart hårig, rödhårig osv... Illa mkt illa...

Jag och sara
När jag och Denice var i Cypern och modellade aw gullig nybörjare jag var ! 2008
När jag hade förstört mitt hår helt.. stackars hår..
Detta var på en inflyttnigsfest där tess pappa bodde nu till mina frågor.
1. vad fan hade jag på mig ?
2. vad fan fottar jag mig själv med en cider och leker full för i spegeln ?
3. vart är min gosetröja nånstans :/ ?
fjortistider... fyfan vad skämmigt, att ja gick ut sådär !!
Lite bättre tider i alla fall haha...
Emo tiden.. Satt inne på toaletterna i skolan och skar mig på benet och armarna..
Skrev alltid M S F som stod för; Mariam, Seda & Faisa.
Livet som en prinsessa i Frankrike på Farmors underbara båt !
Ja de får vara allt från de året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0