1 Oktober - det kliar i fingrarna

Jag har nog aldrig förstått de där med att vara som alla andra.
varför smälta in när man kan sticka ut ? varför vara dyster när man kan vara hyper ? varför leka snäll när man kan vara värsta bitchen ? varför ta åt sig när man kan skratta åt kommentarerna ? varför bry sig liksom ?

varför vara någon annn när man kan vara sig själv ?varför vara normal när man kan vara som mig? haha

är fan inte normal nånstans, jag dansar, hojtar och tro mig. Folk vet när jag är i närheten...
Självsäker är jag däremot också, jag vågar stå för den jag är, jag vågar erkänna mina misstag jag står för det jag säger jag står för det jag gör. Jag vågar helt enkelt vara mig själv. anntingen så älskar man mig, eller så hatar man mig. Jag har många vänner, både falska och sanna, men jag skiter i vilket. Folk får snacka så mycket skit om mig som de vill, jag vet fortfarande vem jag är.
Vart vill jag komma ?
Jo våga stå ut, våga vara dig själv. Jag är mig själv varje dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0