12 Oktober - skadan

Hej sötnosar, om dett blir ett konstigt inlätt är de för att jag är halft handikapad, hela mig hand är jätte svullen och fingrarna ser ut som korvar... igår hoppade jag hinder med loppan och på nått konstigt sätt så fastnaede ja med handen, ringde kim och han hämtade en stackars gråtande michelle i västerhaninge, så körde han hem mig, vi åjte till hans kompis som var läkare, hon tyckte att vi skulle till akuten direkt. så ja rönkade och så, de visade sig att nått band hade gått av efter smällen... så sitter med bandage nu, dock var de höger hand/tumme... tur att naglarna klarade sig i alla fall ! de är tummen ja inte kan röra alls, och sen har ja lite lite ont i pekfingret. men tror dock att ja slog i huvudet för ja minns typ nästan ingenting, och jag vettefan hur kim lyckades ha min telefon ? sen i morse när ja vaknade trodde ja att de var lördag och vart förbannad när väckarklockan ringde...
nu ska ja försöka äta lite här, sen ska ja ner och handla värktabletter, sen blir de av till skolan.
Kim tror inte du fattar hur jävla mycket det här betydde för mig <3

Kommentarer
Postat av: Boy

Who tha fuck är Kim ?

2010-10-12 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0