14 Oktober - Kimsan <3

Vem är Kim egentligen ?
De är några som undrat eller undrar vem denna Kim kan vara.
Kim är en jätte go kille som ja trivs ovanligt bra med, vi kommer jätte bra överens och har alltid kul tillsammans. han kom och hämtade mig i måndags och körde mig till Akuten. Jag hade så ont att ja skakade i hela kroppen, men han fick mig att skratta, han får mig alltid att le och tänka posetivt. Jag är något enormt tacksam att ja träffat denna kille för han får mig verkligen att känna mig speciell. Sen finns de inge bättre än att åka runt i hans bil och prata. Han har tre olika jobb, han är fotograf, service tekniker och bmx tränare. Sen har en skiiiit snygg BMW och hans hund är fan världens sötaste. Men men han kommer synas rätt så mkt nu i bloggen så bara att ni vet.
Nej, vi är inte tillsammans, än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0