14 Oktober - smärta

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat någonting, jag ska egentligen inte blogga nu heller då ja ska vara i skolan nu. men ja mår så jävla dåligt, både fysiskt och psysiskt. Vette fan vad jag ska göra längre, de känns som om att allt är borta, ja måste ha slagit i huvudet när ja red för jag är helt hjärndöd. Jag känner mig helt värdelös, helt meningslös. Det enda ja har gjort dessa dagar är att ha varit med Kim, för han är den enda som får smärtan att försvinna, han är den enda som inte får mig att känna mig som en jubel idiot. När ja är i skolan, ja fattar ingenting, sitter och kopllar på världens lättaste tal i matteboken men kan verkligen inte räkna ut de, ibland blir allting helt svart och de ser bara ut som siffror asså ja fattar inte, de bara går inte längre ! Jag som ÄLSKAR att räkna, jag älskar att lösa problem men nu, ja fattar ingenting. Folk kollar ner på mig och undrar vad som har hänt, mina lärare är jätte besvikna på mig, hade ett prov häromdagen som ja trodde gick skit bra var skit säker på ett VG minst, men fick spikat IG ? vart så chockad att ja började gråta... Egentligen de är inte de att de är svårt, ja kan svara men ja förstår inte varför jag inte skriver dem !? Nu kan ja varken skriva eller räkna, att komma till skolan får mig bara att känna mig meningslös, ja kan inte hjälpa till om vi ska göra uppgifter tillsammans ! Ja hade lovat Tania att ja skulle skriva om hur telefonen har påverkat samhället, skit lätt ellerhur !? Ja de tycker ja, men ja kunde inte ? Jag bara satt och kollade på texten... Jag vill inte veta hur besviken hon är på mig just nu..
Jag kan inte heller sova om nätterna, vaknar och gråter av smärta i tummen, huvudet värker, allting snurrar... Jag känner mig äcklig, har inte duschat sen i SÖNDAGS ! Asså ja vet inte vad ja ska göra längre... Har prov idag i matematik, Har ett prov i nationella (test) i morron, HUR FAN ska jag lyckas göra de med min hand ? Jag vill bara gömma mig under jorden och försvinna ett tag nu... Har så fruktansvärt ont.

Kommentarer
Postat av: Mamma2

Gumman, du kan komma hit när du vill, jag tar hand om dig det vet du. Kram kram

2010-10-14 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0