14 Oktober - vad vore världen utan er ?

Har suttit och pratat med Kim nu en halvtimme.
Satt och asbölade, men han fick mig verkligen att vilja kämpa igen !
Du är så jävla underbar, lyssnar verkligen på mig och kommer med lösningar... Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig just nu Kim. Dina ord de träffar så rätt, du har så rätt !
*man lär sig inte cyckla först, utan att ramla*
Jag ska göra precis som du sa, sätta på bra musik, högt, och tänka posetivt, att jag får träffa dig efter skolan ! Nu ska ja ta de lungt en halvitmme innan ja går ner och möter klassen i Skärholmen. tack alla underbara människor för att ni finns och för att ni stöttar, ingenting är så mycket värt som äkta vänskap.
Alla har sina dåliga dagar, sånt händer. men man måste kämpa sig upp och absolut inte ge upp, vilket kim påminde mig om.
tack ännu en gång sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0