16 Oktober - saknaden gör ont

Godmorgon solstrålar !!
Har vaknat på världens bästa sida, japp japp !!
Igår var ja med Kim hla eftermiddagen vi myste jätte mycket finns nog inte bättre än att vara med honom... Hahaha sen så åkte vi raggar bil en röd mustang från 1966 och jääävlar vad den gick & lät, herregud säger jag bara. Man vet aldrig vad den människan har att erbjuda. Han skulle jobba natt så jag kidnappade Nira vilket betyder att jag sovit med en björn. Klockan 9 kom Kim och hämtade Nira så fick pussa på honom lite då, vilket gjorde hela min dag :) Snart ska mormor komma hit med alla hundarna. Ska nog bara vara hemma idag, kolla bilder och ideer och jobba på arbetet.
Saknar Kim jätte mycket...
Jag heelt nyvaken dessa bilder är tagna 7 på morronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0