18 Oktober - varning långt inlägg

Hej alla mina lovers...
Min uppdatering suger hästballe i know !!
Och jag ska vara ärlig emot er, skolan går åt helvete just nu. Inte så att ja ligger efter utan alla prov bara rasar och fick riktigt dåliga besked idag. Hoppas ni förstår att ja inte har någon ork att sitta hemma och deppa eller sitta och skriva inlägg om hur mitt liv suger. Så istället gör jag någonting åt saken ! Jag står ut hela skoldagen, går hem deppar lite och träffar Kim sen. Så ser mina dagar ut ungefär.. Så har de sett ut nu i en vecka ! eller 8a dagar om jag ska vara exakt. Han får mig verkligen att le och vilja kämpa han får orken att komma fram. Jag vet att jag sagt detta hur många gånger som helst, men han är verkligen speciell. Fattar själv hur idiotisk jag låter när jag säger såhär eftersom ja skriver så om "alla" mina killar. Men nu ska jag berätta hur det ligger till.
Jag vaknar på morgonen av att de pirrar i magen, slänger mig runt i hela sängen för att kolla efter telefonen, när ja ser den kollar jag om han smsat under kvällen. Efter de så ringer jag honom och pratar ungefär 20 minuter. Hela skoldagen väntar ja och väntar på att få sluta och träffa honom, han, han som gör mig lycklig. När han står utanför med sin bil springer jag ut och pussar så mkt på honom att de svider runt munnen (när han inte rakat sig ordenkligt). Men det är de värt, för varenda minut med dig får mig att tänka på annat, de får mig att drömma. Du är min dröm. När vi åker runt i bilen och du värmer min kalla hand (lär mig även hur man växlar) så värmer du inte bara min hand utan även hela mig, och speciellt mitt hjärta... Tiden går så fort när jag är med dig, för fort... Blir helt tårögd när jag måste säga hejdå till dig.. Känner hur klumpen hoppar upp i halsen och gråten tränger nästan förbi ögonen. Det är då jag förstår, hur hårt mitt hjärta slår för dig. Hur mycket du betyder för mig. Hur en saknad kan göra så fruktansvärt ont, de är då jag förstår. Att det är dig jag vill dela hela livet med... Det är dig jag vill vakna bredvid varje morgon, de är dig ja vill åldras med.. Du gör livet värt att leva Kim. <3

Jag litar på dig, snälla, krossa inte mig...

Aja, idag så var jag som sagt i skolan och de gick åt helvete, men efter skolan satte jag på mig vinterkläderna och åkte till Fruängen där Kimsan hämtade mig, så åkte vi till BMX banan och hängde där till halv 8 typ, fysaaatan vad kallt de var. Och jävlar säger jag bara, Kim är helt galen där ute på banan... Sen drog vi hem till Kim och satt lite vid datan, pratade & gosade. Kom hem vid halv 10 tiden ungefär. Men på vägen hem så hade det regnat (ett tipps åk inte med Kim när de regnar), de var lite halt eller vad man ska kalla de, så i han sladdade ju på som bara den och jag satt som ett litet barn och skrek... Men han är sjukt duktig på att köra bil så litade på honom. And seee, jag lever !! :) Nu ska jag surfa runt lite för att sedan hoppa ner i en skön säng ! Hoppas ja inte blir sjuk nu när ja ska sjunga hela torsdag & Fredag har verkligen jätte ont i halsen, fuck.. Aja puss på er !
På mig i 7an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0