19 Oktober - om min sjuka dag

Hej bebisar !!
Har degat i soffan nästan hela dagen... Vaknade vid 12 tiden och la mig i soffan och glodde på Saw 2. Älskar hur han tänker, han är så sjukt smart. När filmen var slut slängde jag upp håret i en toffs och på med gummistövlarna. Åkte till Denice och glodde 2 filmer där de vart " The brack-up Plan" Och "The Ugly truth" riktigt bra tjejfilmer. Hon lagade även mat till mig så ja var nöjd. Efter de så kom Kim och hämtade mig utanför Denice. Så vi åkte till City Cross och han handlade 12 liter läsk... Eftersom de hade regnat så åkte han självklart runt och sladdade överallt. Så kommer polisen och brankåren bakom oss, ja blir självklart skraj och tror att de ska stanna oss men nopp. Så åkte vi förbi Ikea och ser massa poliser där och även kim's killkompis. Det visade sig att de var några rånare som hade sprängt sig in på Ikea. Sen åkte vi och sa hej till Rebecca och efter de släppte han av mig hemma. Fick en jätte svår fråga utav June (rebeccas mamma) Om vi var tillsammans eller bara kompisar... Jadu, jag vet faktiskt inte. Vi är mer än vänner, men inte tillsammans än iallafall. Nu ska ja dunka lite musik, hoppa in i en dusch och ringa Kimsan !
Ni får ha de så bra alla sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0