20 Oktober - hej igen !

Hej hej igen !
Idag har jag verkligen degat i sängen heeela dagen...
Träffade Terese och Tobbe en liten stund bara de föllde med mig när ja handlade mys till den stackars sjuka Michelle. I morgon måste jag gå till skolan eftersom ja ska sjunga efter 2 och sen ska ja sjunga inför föräldrar vid 18 tiden. På fredag börjar jag en timme tidigare för att jag ska sjunga inför hela skolan. Har varit utan bandage nu hela natten och dagen, men ser att tummen svullnar upp lite och värker så ska nog linda om stackaren snart. Nej nu ska ja fortsätta chatta lite på msn och ringa Tania snart och försöka komma överens om hur vår jävla redovisning ska gå i morron - åt helvete... Puss
Hej-jag-kommer-från-china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0