21 Oktober - give me give me

Hej hej sötnosar !
Usch mådde ändå ganska bra igår, speciellt när ja gick ut vid 21-22.30 på en prommenad med Kim. Han är nog världens gulligaste !! Gick till skolan och hämtade lite böcker för att komma ikapp de ja missat. Pluggade igenom So'n så att ja kan provet i morron, me like ! Så har ja degat i soffan och tyckt synd om mig själv. Men Camme tvingade mig att komma och sjunga idag klockan 18.30 så för hennes & körens skull gör jag det ! Även fast min röst låter skit så får vell människorna stå ut med de. Min daddy ska komma och kolla så är lite nervös faktiskt. Ska nog åka dit med Kim till 18 tiden för att värma upp rösten lite.
Haha ja jusste, de är bestäämt nu att ja ska ha den rosa bebis dressen och Kim den blå !!! Sooo Cute ;)
I morron ska ja och Kim på bio och golla på Paranormal Activity 2, den enda skräckfilmen som verkligen skrämmer mig, tur att ja har en gosig gris att gosa med under filmen då, hahaha !! Kim tyckte dock att vi skulle kolla på en film som passade mig, han föreslog Alfons.... Visst är han dum ?
Nej nu ska jag äta lite för att sen fixa mig, om de går. haha
Love yö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0