21 Oktober - in love

Hellu Lovers !!!
Kom hem för en stund sen, men handlade lite cola, en påse djungelvrål & chips ! Tjockis jag är, men ja är faktiskt sjuk sådesa. Ska snart lägga mig ner och glo på Saw 3 som ja inte hunnit se klart. Ska kolla om min prins mår bra också, har nog aldrig saknat en människa såhär mycket i hela mitt liv. Kim du är verkligen allt för mig just nu !
Kimsan kom i alla fall och hämtade mig så åkte vi till skolan, han fick träffa lite folk och även my dad ! De kom jätte bra överens, när allting var klart och ja skämmt ut mig så tog ja och Kim ett raggar varv runt i stan som han kallar de. Så åkte vi hem till honom och gosade lite. Men nu är jag hemma, och nu ska ja kissa sen kolla film. Hoppas ni förstår att ja inte har tid att blogga hela tiden även fast jag hemskt gärna skulle vilja !
Ni är underbara och det vet ni, men Kim, är underbarast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0