22 Oktober - ja är inte normal

Hej sötnosar !!
Just nu sitter jag i skolan, alla skriver prov fast ja är precis klar. Eftersom ja fortfarande inte har så jätte bra kontakt med tummen och kan absolut inte klämma med tummen så får ja skriva prov och sånt på datorn. Lyx.  Om ungefär en halvtimma är de lunch, hoppas de är någonting gott idag...
Nu sitter Mona och försöker mima nånting, hon ser mer ut som ett uppblåst mongo, HAHA !
Efter skolan ska ja träffa Kim, vi ska gosa fett mkt idag eftersom ja är dunderöfrskyld ååh så kanske vi skulle gå på bio. Vi får se hur det blir helt enkelt ! Snart släpps jag fri om 2 minuter, då måste jag nog lämna in denna dator. Haha fan vilket tråkigt liv jag har som sitter här i C-klassrummet och bloggar... Sarah dagdrömmer... Halima gäspar som en stor elefant, daamn vad hon kan gapa stort.
Nej nu ska ja fortsätta njuta av mitt roligta livt :)
Ni får vell ha det så bra allesammans medans jag ligger i Kims mjuka, varma och gottluktande famn !
Hahaha aaaw, visst är jag gullig och kärleksfull ! Ni ska bara veta hur mkt jag tar hand om honom :)
Jappsi Dappsi, nu fick jag tydligen resa på mitt feta arsle och gå ut från detta illaluktande klassrum !!
Ja jusste en sak innan ja reser på mig, ja skulle tydligen uppträda idag... Stod i mjukisdress och sjöng inför hela skolan, plus att ja svettades som en gris och fick springa ut sista biten för att ja höll på att svimma utav syrebrist. japp ja älskar att skämma ut mig själv i know !
Men nej nu kliar de i rumpan, ska nog be mona klia där med sina mongofingrar.
Ja har aldrig påstått att jag är normal någonstans så inga dumma kommentarer nu.
Tänk om ja har ett handikapp, vad vet ni om de ? precis så slicka min stora balle.
Hahaha, ja jag lovar jag är fett hög, heroin är bra grejer de.
PUJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS
(de värker i arslet nu)


Kommentarer
Postat av: Mona

för de första så är de du som är MONGON här!

för de andra kan du klia ditt feta arsle själv hahahahahhahahahah!!

<3 love

2010-10-23 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0