22 Oktober - nu smiter jag hemifrån

Hejj sötnötar !
Ja gör de absoluta ovanligaste, väntar på Kim, haha.
Vi ska bara ha en myskväll hemma hos honom, skönt ! Kommer nog somna men men så kan de bli. Har varit och ätit thai med Mamma & Denice. Denice flyttar ju till Milano snart, sen vidare till USA.... Även fast ja hatar att säga det så kommer jag faktiskt att sakna henne... Men ja ska nog ner dit i vinter och hälsa på en vecka eller två !
Jag erbjöd mig faktiskt att åka komnualt idag men nopp, han skulle tydligen hämta mig.
Usch börjar få skuldkänslor, han ska inte behöva hämta mig hela tiden...
Nä nu ska ja kissa för att sedan pussa på prinsen hela kvällen !
Jag och Denice

Kommentarer
Postat av: nadia

Sjukt snygg bild!

2010-10-23 @ 14:47:54
URL: http://pretender.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0