23 Oktober - sjuk

Hej alla sötnosar !
Har inte bloggat på hela dagen idag, har verkligen inte haft någon tid eller ork till det... Kim ringde och väckte mig vid 12 tiden, sen har jag bara degat i soffan, har gått upp från soffan 3 gånger, en gång när ja kissa, en gång när ja skulle äta, och en gång när ja skulle handla glass ! Mår verkligen inge bra idag, har feber, världens halsont, ingen röst och sådan fucking huvudvärk ! När jag står upp snurrar allting...
Skulle ut och träffa Rebecca och ha tjejkväll hemma hos henne, vi skulle även förbi en fest, men så som jag mår nu så klarar ja inte ens av att gå och handla glass typ.
Ringde Kim och började typ nästan asböla i telefon, när jag mår dåligt blir jag väldigt kärleksfull och vad ska man göra när man saknar någon för mkt ? Skulle göra vad som helst för att få ligga i hans famn och sova nu :(
Aja, nog om depp, ska glo på en film nu sen förmodligen sova. Måste bli frisk till nästa vecka.
Hoppas ni mår bra i alla fall ! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0