23 Oktober - suuuuck

Hej igen !!
Har kollat på en film med hela familjen nu, dock har alla somnat...
Mår mycket bättre nu när ja ätit några alvedoner & tagit hostmedicine.
Sitter och lyssnar på Nrj at the club, blev partysugen...
Adam ringde och frågade om ja skulle med ut, men nopp fick tacka nej.
Kim har killkväll med poker & öl typiskt killar.
alla är ute och festar och ja degar hemma..
Kul.
Nej nu ska ja gå in på badoo och kolla om jag hittar nån social.
alla kan ju inte vara ute och festa ? eller ?
buuhuuu !!

Kommentarer
Postat av: Maria Aadli

Hallå där Michelle !

Ett tag sen jag spanade in din blogg om jag ska vara ärlig.



Dock tycker jag att det är lite synd att du blivit såpass smal på senare tid. Du hade så otroligt fina kurvor bruden !

2010-10-31 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0