4 Oktober - sidecut

Hej sötnosar !!
ÅÅH jag är så stressad att ja bad min underbara vän blogga åt mig som ni såg, haha !!
Men nu är ja tillbaka en liten stund iallafall...
Kom nyss hem fråb Jursta ellet what the fuck de heter mitt nya rum kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snyyyyggttt !!!!!!! koommer ha en fototapet, en annan slagstapet och sen svart-vit i hela rummet. mer får ni inte veta ;)
Och denna vecka ska jag även göra en SIDECUT ;)
Vet att ja kommer ångra mig fett sen, men men man lever bara en gång ;)
Kommer bli såå smexigt, snacka om att folk kommer få en choock !
haha men vet ni vad lovers ja är för flumm just nu för att kunna blogga.
njut av denna låt och bild istället i know you love me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0