Mona här

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
hur mår ni? jag mår jätte bra för er som är intresserade haha.
Nu  gästbloggar jag lite åt Michelles blogg som ni ser, bloggen bad mig komma och skriva lite. Den ba " M O O N A A A BLOGGAA A A Å Å T MI CH E LL E" ja ba åh nooo!! hahahahahah
Jag vill berätta lite för er hur jag ser på Michelle.
En svensk tjej, (min enda hel svenska vän), galen, skadad, sjuk, oblyg.... HAHHAH ne ne, Michelle är en av mina goda vänner, en tjej jag litar på upp till 100%, en tjej jag vet kommer ställa upp för mig, en tjej som verkligen har ett hjärta av guld! kärlek till dig my girl.
Jag är och Michelle är helt två olika personer, men ändå klickar vi så bra? de är faktiskt rätt konstigt. Vi är alldeles för olikaaaaaa. Vet inte hur de kan gå, va säger du miche piche?
På lördag händer de något jätte roligt! det är så att............ hhahahahahah Michelle kmr döda mig!
MICHELLE SKA SJUNGA MED SKOLKÖREN I MIKAELAKYRKAN!

blogga är inte direkt min favorit hobby om jag säger så, haha jag är nog den keffaste människan som kan blogga.
Förstår inte hur folk orkar typ lägga in bild på dagens outfit? eller skriva vad man har gjort under dagen? vem bryr sig? HAHAH ne men aså alla ni som läser, varför bryr ni er`?
Jag läser själv bloggar, men jag vet inte VARFÖR jag gör de, jag har inget svar till de, ni kanske kan hjälpa mig och typ säga vrf vi är så intresserade av varandras liv?

Nu såå ska jag fortsätta äta min Ben&jerry's, ni får fortsätta pilla er i näsan och få ut lite godsaker.
Adiooooos / Mona

Michelles favorit låt. typiskt svensk hahahaha! nej jag menar inget illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0