14 Oktober - 2 timmar tog de...

Hellu lovers !
Duktig jag är som bloggat någorlunda bra idag ellerhur :)
Har varit med min kim, bara min kim idag. Han kom och hämtade mig (ovanligt?) sen så åkte vi och käkade fast ja var inte hungrig. Så vi brummade vidare hem till honom, och han råkar ju ha en av världens sötaste hundar som ja inte kan låta bli att gosa med.. den är så där ni vet lurvig och mjuk. Låg och gosade med Nira ett tag och pussades lite med henne innan ja halv sov typ. Har bara haft en seg dag idag. jaja nu har detta inlägg tagit 2 timmar...  här får ni en bild som är tagen nyss, kyss !
(kim älskar att slå min tumme & jag är helt säker på att de är med flit...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0