25 Oktober - skriver av mig

Förlåt för inlägget under men jag mår inte speciellt bra som ni ser..
Känner att jag behöver skriva av mig och dettta är ju min blogg så om ni nu inte orkar läsa om hur jag mår eller vad som händer i mitt liv bör ni nog sluta läsa typ... nu ?
För de första är jag sjukt besviken, jag försöker hela tiden att finnas för folk, jag försöker alltid komma med förslag eller ideer om en bättre väg. Jag pratar inte bakom ryggen på personer, jag försöker alltid stötta eller trösta. Men vad får jag egentligen tillbaka ? Jag vet att folk fortfarande pratar illa om mig de berättar hur vidrig jag är för att jag har haft sex och att jag är en hora osv... Men jag har lärt mig leva med de, det som gör ont är när en nära vän sviker mig. När jag fick höra de var de som att få en kniv i hjärtat. Jag tänker inte nämna några namn för sådan är inte jag, mig kan man i alla fall lita på och de vet de flesta. Dock kommer jag aldrig kunna lita på dig någonsin igen... Men jag tänker låtsas som ingenting när jag är med dig. För jag orkar inte skapa en scen utav det här, jag älskar dig som vän och tänker inte släppa taget om dig, men heller inte släppa dig nära mitt hjärta igen. Man lär sig utav sina misstag right ?
Sen så måår jag dåligt över Kim :( Igår var allting inte speciellt prima mellan oss, jag var väldigt förvirrad och fick ett utav mina ryck och de slutade med att vi satt och pratade i nästan 2 timmar... Vad vi pratade om stannar mellan oss. Även fast vi inte bråkade så kändes det ändå som om att nånting gick sönder, efter de har de inte varit så bra mellan oss. Vet inte om de beror på att båda har haft en skit dag eller att jag är en idiot som vanligt. Fattar inte hur jag alltid lyckas, lyckas förstöra allting.... Smitta dig har jag också lyckats göra så nu ligger du hemma och mår skit, på grund av mig. I morron kommer du säker ringa mig och säga att jag inte har någonting med det att göra att de inte är mitt fel. Men jag vet att det är de. Du är alltid den glada och goa killen som alltid har ett leende på läpparna, eller åtminstonde så försöker du med de. Att se dig nere får mig att vilja ta livet av mig, de är de värsta som finns i mina ögon. Just nu ligger du och sover, ja skulle kunna göra vad som helst för att få ligga i din famn och känna ditt hjärta slå. Det är de jag lever för, dig. Förlåt !
sen är jag arg för små saker, som kören tillexempel. Anntingen sjungeer vi 4a bara eller så sjunger jag inte alls. Kommer även inte kunna träffa Kim på typ hela veckan heller, vet inte hur jag ska göra. Vet inte om jag klarar av smärtan av att inte vara med dig, du har gjort mig beroende nu...
Många tankar, kort dag.
Godnatt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, ja vill bara säga att ja fick en klump i halsen när ja läste det här, visste inte att du kände såhär gumman! Älskar dej michelle <3

2010-10-25 @ 23:35:39
URL: http://barabarbie.blogg.se/
Postat av: rebecca

jobbigt gumman! :/

alla är med om motgångar ibland, det kommer ordna sig. Men jag finns här för dig hjärtat !<3

2010-10-26 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0