5 Oktober - snabbis

Gud vilken dag.
Fick en jätte utskällning av min lärare idag, så jag var jätte spydig tillbaka var så arg att jag började gråta av ilska i matsalen, darrade och skrek. kunde inte heller äta någonting, men de har nog ingenting med de lilla "bråket" att göra, utan allt som händer runt omkring just nu.
Sen har vell skoldagen gått fort, skyndande mig hemmåt och mötte Annie. Så drog vi och jobbade, när ja kom hem så hämtade mamma upp mig vi brummade till världens godaste matställe, thai <3
Mätt och glad rullade jag hemmåt.
Har skickat iväg några viktiga mail nu, i morron ska ja tydligen till Skansen.
På torsdag är de skola sen ska ja träffa en killkompis efteråt.
Fredag ska jag öva på stämmor från 9-12
Lördag ska jag sjunga i kyrkan
Har jätte mycket saker att hinna med denna vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0